20. huhtikuuta 2013

Prosessi ja faktatietoa

16 asiaa joita et tiennyt Alexista:
(ainakin toivon hartaasti etten toista itseäni)

1. En syönyt punaista lihaa puoleen vuoteen
2. Olen saanut salibandysta palkinnon (ala-asteella, mutta silti!)
3. Minun pakkomieleeni on hammastikut
4. Kerään pelikorttipakkoja..
5. ..ja harrastan satunnaisesti korttitalojen tekoa
6. Näen itseni Miehen puolikkaiden Charliessa
7. Olen rasittavaa seuraa ruokakaupassa
8. Rakastan raejuustoa
9. Puhun elokuvien päälle
10. Arvostan todella paljon tupakoimattomia ihmisiä
11. Vanhetessa oon oppinu tykkää tosi monista ruuista
12. Mielestäni Greyn anatomian Callie on maailman täydellisin nainen
13. Kammoksun marsuja ja pieniä koiria
14. Olen melko rasisti
15. Osaan syödä syömäpuikoilla
16. Unelma-ammattini olisi hevosiin painottunut eläinlääkäri



31 kommenttia:

  1. Millainen on "melko rasisti" ja miksi olet sellainen?

    VastaaPoista
  2. ...miks oot rasisti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama vastaus sinulle ja MRMR, oon siis melko rasisti sillä tavalla että en pidä ulkomaalaistaustaisista ihmisistä jos he asuvat Suomessa. En kuitenkaan solvaa heitä ääneen tai käy päälle tai vastaavaa fyysistä toimintaa. Haluaisin kuitenkin tutustua esim. afrikkalaissyntyisiin ihmisiin mutta ei oo oikein vielä syntynyt tilannetta että ois päässyt näin tekemään.

      Ja hmm, eikai ihminen itselleen mitään voi? Enhän tykkää esimerkiksi maksastakaan vaikka kuinka haluaisin. Ja kyllä, olen myös uutisten orja. Koskaan ei mainosteta mitä hyvää ulkomaalaiset olisivat tehneet + kaikki kohtaamiseni ulkomaalaisten kanssa ovat olleet vähemmän tai enemmän huonoja.

      Mä olen sentään rehellisesti tätä mieltä, toisin kuin monet yrittävät jotenkin pehmentää mielipiteitään tai peittää rasistisuutensa.

      Poista
    2. Onko tää vain tummaihoisia kohtaan, vai ihan kaikki ulkomaalaiset, britit, saksalaiset, japanilaiset jnejnejne?

      Poista
    3. Kaikkia. Tunnen kyllä kaksi japanilaista ja yhden kiinalaisen ja he ovat mukavia. (:

      Poista
    4. Moikka Alex :) Musta sulla on kiva blogi ja alanki varmaan seurailemaan enemmän (:

      Tästä rasismi jutusta halusin sanoa sen verran että kunnioitan sitä että sulla on oma mielipide, mutta itse mielipidettä en arvosta :D Jos tajuat (;
      Koska eihän kaikki esim. afrikasta kotoisin olevat ihmiset ole samanlaisia, niinkuin ei kaikki suomalaisetkaan todellakaan ole samanlaisia. Jos esim yksi muslimi on tehnyt pahaa sinulle tms, se ei tarkoita että se oikeuttaa vihaamaan kaikkia muslimeja :D Koska tuskin vihaat kaikkia suomalaisiakaan sen perusteella että yksi suomalainen on typerä?
      Tai eihän kaikki tatuoidut ihmiset ole narkkareita jos yksi on. ;D Toivottavasti tajusit pointtini (;
      Ja kannattaa käydä katsomassa amppurulaa :n video "en tahtoisi olla rasisti, Mutta.." -video se sai ainakin minut ajattelemaan asioita eri kannalta :D en nyt saa sitä linkattua mutta kuitenkin :)

      Poista
  3. sä oot nii söpö ja sä oot mu roolimalli ! :3 olet ihana ! xoxo

    VastaaPoista
  4. Ois nii siisti tutustuu, vaikutat nii mukavalt ja hauskalt :Dd !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Senkus tuut kylää (:

      Poista
    2. asut vähä kaukana :DD muute vois (: mutku asun tääl vittu jossai kaukana kaikest :DD

      Poista
  5. Arvasin että ihmiset alkaa kauhistella tota rasisti juttuu.. itelläni sama, mullei oo yhtään hyvää kokemusta ulkomaalaisista. Esim kerran eräs mies tuli kysymään että onko mulla poikaystävää, vastasin että onhan mulla ni seuraava kysymys oli että tuutko meille..... tällasii tapauksii on mun kohdalle osunu aivan liikaa, ei voi siis olettaa että mun kuva heistä pysyisi positiivisena.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mäkin tiesin, enkä kyllä tiedä mikä aivovamma ees oli pistää se tuohon ku jo pelkästään transsukupuolisuus herättää ihmisis kauhistusta. :D Ja vielä kun joidenkin mukaan mun pitäis hyväksyä kaikki maailman ihmiset. Vaikka ite oon vähemmistö niin en mä vaadi sen enempää muilta mun hyväksymistä (paitsi tietenkin läheisiltä), kuin sitä että vaatisin itseltäni muiden hyväksymistä.

      Poista
  6. Räjähtiks hammastahna rinnuksille? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten kaikki luulee tuota hammastahnaksi! :D Eikun eräs toinen opiskelija koputti oveen, avasin oven ja se läimäs kädellään elintarvikevärillä värjättyä kermavaahtoa nassuun :D

      Poista
  7. Miks kammoksut pieniä koiria?
    Ois kyllä kiva tutustua, mutta ujoudelta ei uskalla ees moikata vaikka monesti oot vastaan tullu keskustassa. :D Mites autokoulu? Etkös sie siinä oo? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä ees tiedä. :D Jotenkin ahdistaa kun ne häärii jaloissa..
      Mutta höh, kavereita ei oo koskaan liikaa. :(
      Öä, no nyt ei oo autokoulust kuulunu oikeen mitää ja toisaalt mul pitää aika kiirettä koulujuttujen kans. Vissiin syksyl otetaa st vast kunnol noita ajotuntei, teoriatunnithan oon nyt käyny vissiin kaikki.

      Poista
    2. Lähe joskus lenkille mukkaan! Vaikka onkin pieni koira mulla, alle 4kg. Ois kiva saaha uusia tuttuja, kaikki kaveritkin kun on muuttanut etelään. :/

      Poista
    3. Haha, joo! Kuha pidät sen kytkettynä. :p

      Poista
    4. Ei se pure. :D Mut ihan oikeesti, mietiskele niin nappaan sut joskus mukaan.

      Poista
  8. mulla ei oo hyviä kokemuksia tummaihoisista miehistä. aina tullaa väkisin juttelee ja pyydetää numeroo tms.. sama koskee myös turkkilaisia.. sitten taas eräs jenkkimies oli todella mukava ja huomaavainen! luokkakavereina on ollu muutama muslimityttö ja he ovat olleet mukavia.
    en pidä itseeni rasistina, mutta on minulla hieman ennakkoluuloja. mutta sen olen päättänyt, että jos tulevaisuudessa työ/koulukaverina (tai asiakkaina) minulla on ulkomaalaisia pyrin olemaan ennakkoluuloton!

    ps. callie on kyllä itse täydellisyys <3

    VastaaPoista
  9. Ihan mahtava postaus! Olet muuten toosi komea! Ihania kuvia<3

    VastaaPoista
  10. Mielellään suhun tutustuis paremmin, mut jos muuttaisit Turkuun, ni sit voiskin tulla kylään sen kummempia miettimättä! :D

    VastaaPoista
  11. Moi Alex. Mä oon jo pitkää miettiny et haluisin kommentoida mut en vaan oo uskaltanu. Oon pian 16v tyttö, en tunne itteeni tytöks vaan enemmänki pojaks, näin on ollu jo pitkään. Olis kiva jos vois jutella sulle..saako sulle laittaa vaikka s-postia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai saa laittaa. :)
      alex.muurinen@gmail.com
      Saatan vastata melko hitaasti (1-5pv), mut älä anna sen estää!

      Poista
  12. Noh, lähetkö joku ilta mukaan kun käytän koiraa pihalla? :)
    Voin pistee fb vaikka kaveripyynnön, jos lähet. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai! Heti ku 2 viikon jälkeen palaan Koovedelle. (: Pistä vaan pyyntöä tulemaa.

      Poista
  13. Saanko kysyä, että miksi kammoksut marsuja? Olisi kiinnostavaa tietää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pieniä ja rasvaisia, pitävät kummaa ääntä ja pökkivät jalkaa.

      Poista
  14. Ja hmm, eikai ihminen itselleen mitään voi? Enhän tykkää esimerkiksi maksastakaan vaikka kuinka haluaisin. Ja kyllä, olen myös uutisten orja. Koskaan ei mainosteta mitä hyvää ulkomaalaiset olisivat tehneet + kaikki kohtaamiseni ulkomaalaisten kanssa ovat olleet vähemmän tai enemmän huonoja.

    Mä olen sentään rehellisesti tätä mieltä, toisin kuin monet yrittävät jotenkin pehmentää mielipiteitään tai peittää rasistisuutensa.

    -----
    Tuo tekstisi on ihan, kun itse oisin kirjottanut sen. O.o

    VastaaPoista