5. syyskuuta 2010

Prosessi ja random #7

Tällänen "kaiken ylimääräsen purkaus" -päivitys. :D

Ja tähän väliin mielipidekysely, värjäänkö hiukset:
a. mustakti
b. blondiksi
c. tummanruskeeksi
d. vaaleenruskeeksi

**

05.09.2010

Olin ihan normaalisti menossa bussiin ja piippasin bussikorttini siihen rahastuslaitteeseen. Nainen katto mua kummasti jonka jälkeen käytiin alla oleva keskustelu:

"Kumpi sä oot?"
"..kumpi?
"Tyttö vai poika?"
"Tyttö.. *epämääräistä mutinaa*"
"Olisko sulla henkkareita?"

Passin näyttämisen jälkeen kattoi vielä kummasti perään uusiksi ja rupes ajamaan. Tiedän että tyyppi teki työtään, mutta olis se nyt anteeks voinut kuitenkin pyytää. :D No ihan kiva tämmönen että mua luullaan pojaksi, mutta oli muutenki paha päivä ja potuttaa ku tiedän että ihan on mun kortti kyseessä ja är. D: Mutta näin jälkeenpäin naurattaa.

**

Olin hetki sitten parturissa. Kamppailin kauan että menenkö johonkin parturi-kampaamoon vai ihan parturiin. Sain heti ajan yhdestä parturista, joten kädet täristen menin sinne. Siellä oli paikalla kaksi joista toisen kanssa ainoastaan puhuin. Kun avasin suuni niin tyyppi katto melko hölmistyneenä mua, mutta loppujen lopuks kuitenkin leikkas mun tukan. Toinen parturi käyttäyty ihan normaali kun myöhemmin käveli mun ohi.

Elikkä voi siis kai sanoa että ainakaan tää toinen ei epäillyt ettenkö ois mies. Ääni aikalailla mut aina paljastaa että oon jotain muuta. :/

**

Nyt on siis uus tukka ja menihän tähän totuttelu vaikka mulla on ennenkin tän tyyliset ollut. Ihan lyhyeksi emoletistä se siis muuttui.



Ensin oli tosi miehinen olo ton kanssa, mutta toisilla vaatteilla näytin omasta mielestäni enemmänkin rekkalesbolta. Nyt oon kuitenki sujut tän tukan kanssa ja omasta mielestäni ainakin paljon miehekkäämpi, i like. :3

8 kommenttia:

  1. Hyvä tukka! Älä tosta ainakaan muuta väriä.

    VastaaPoista
  2. Mustat tai tummanruskiat.. Ja noi siu kulmas ois kivat jos ois tummememmmamamt mut nii D: en tii :D T: tuo oulu tyyppi :o

    VastaaPoista
  3. Suvi // no niin, onhan tää ihan jees väri, mut kyllästyttää. :D

    Anonymous // no joo, kuva vähä häikkää, mul on melko tummat kulmat. mä kyl tummennan niit karvoja, mut nyt mun kajaali on ollu kuukauden häviksis. 8(

    Chappo // ohuet hiukset on välil ihan kivat. :) on nääki kyl tosi paksut jos parturi ei olis ohentanut.

    VastaaPoista
  4. Värjää mustaks. Hyvännäköset, passaa sulle! Btw, uus tukka on upee! (:

    VastaaPoista
  5. Hei, voithan kampaajalle mennessä pyytää värjäämään kulmat sillä samalla värillä? :) Ei maksa muistaakseni melkeinpä juuri mitään.

    Sitten ei tarvitse alkaa söhriä kajaaleitten kansa!

    VastaaPoista
  6. Anonymous // kiitti vinkistä! itse asias mulla onkin jossain jemmas kulmakarvojen värjäys ainetta. :) itseasias se on kyl mustaa, mutta mitäpä tuosta ku hiuksetki on mustat. :D ja kuluuhan seki pois.

    VastaaPoista
  7. mitäh ootko joskus ollu tyttö? =0

    VastaaPoista
  8. Anonymous // kyllä mä tyttö olen virallisesti vielä monta vuotta. :D

    VastaaPoista