27. helmikuuta 2010

Prosessi ja sosiaaliset suhteet #1

27.02.2010

Koulu

Sain kerrottua kuraattorille transtutkimuksista.
Käyn siis nykyään kerran viikossa tunnin ajan keskustelemassa kuraattorin kanssa mun univaikeuksista, ahdistuksesta ja masennuksesta.
Se otti sen tosi hyvin. Kirjoitti sen taululle ja kyseli missä vaiheessa olen, oonko sinut itseni kanssa ja miten muut on sen ottanu. Jotenkin tuntuu että se on ennenki auttanut transihmisiä.
Oon ilonen et se otti sen noin hyvin.
o/

Se sano että se ei oo ongelma mun koulukäynnissä ja mun opiskeluun vaikuttaa vaan mun henkinen terveys ja univaikeudet. Mut se oli sanonut mun opettajalle että ei oo ongelmaa että jatkan koulussa, kunhan jatkan kuraattorin kanssa keskustelemassa ja hoitamassa terveyttä.

Parempi mieli tästä ja sellanen fiilis et voisinkin päästä koulun karkoitusjakson läpi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti