1. huhtikuuta 2010

Prosessi ja sosiaaliset suhteet #7

01.04.2010

Perhe

Oon joka päivä kytännyt äidin fb'n tietoja ja odottanut että teksti muuttuisi. Siellä on lukenut äidistä ja äidin lapsien nimet, ja minä olen ollut siellä Nettana. No, nyt teksti lähipäivien aikana muuttui sitten. Ilahduin kovast ku silmiin osu sana "Allu", mutta ku luin kokonaan..

"43v 4 tytön äitee Pöytyän Auvaisista,lapset Ninnu 21v,Allu(Netta) 18v ,...."

Siis mitä? Siis joo, se rehellisesti sanoi että olen sille tyttö kunnes olen käynyt MOLEMMAT leikkaukset, mut pitääkö sitä sukupuolta silti viljellä ihan joka paikkaan? Eikö voisi tasapuolisesti sanoa että lapset..? Ja onko tää (Netta) ihan pakollinen tässä perässä. Oikein koko maailmalle ilmottaa se ettei kukaan vain satu unohtamaan että olen ennen ollut toisen niminen. Eikö äiti vois uteliaille ihmisille ihan vaan kaksistaan asiat selvittää, eikä avoimesti koko kansalle.

**

Ja näin asian viereen, ompelinpa sit pitkästä aikaa. Tuhlasin jopa 8 euroa tommoseen äärettömään pieneen pussukkaan missä on vähän lankaa, pari neulaa ja jotain muutaki viel. Uhrasin boxerit ja yhen nilkkasukan ja näistä kokosin tämmösen hassunnäkösen kannattamen packerille. Ensin leikkasin boxereista sen kuminauhan ja lyhensin sitä niin että saan sen kireästi hieman tohon lantion alapuolelle. Sukkaan upotin packerin ja ompelin sen kuminauhaan kiinni. Idean otin tuolta wtftm -foorumilta ja joo, omasta mielestäni toimii. Jotenki varmempi olo ja ei pelota niin paljon että packeri menee paikoiltaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti