21. maaliskuuta 2010

Prosessi ja random #2

10 lukijaa jo, me lisäännytään!

Hmm, ei yhtään kulje ajatukset mitä piti kirjoittaa..

Äiti sai sanottua ensimmäistä kertaa Allu kun olin hänen luonaan! Erävoitto, nyt toivottavasti kotikin on yksi uusi paikka Allu-valtaukselle. :3 Nyt pitäisi saada jotenkin iskä kääntymään niin että se kutsuisi minua Alexiksi tai Alluksi tai joksikin muuksi kuin Netaksi. Siskolle on varmaan turha puhua, se ei pidä musta yhtään niin miksi se haluaisi tehdä minun hyvinvoinnin eteen mitään.

Tällä viikolla yllätin itseni vähän intiimistä tilanteesta ja sekin ahdisti. Vituttaa kun mitä tekeekin niin ahdistaa kuitenkin edes vähän. Olisin niin paljon vain halunnut olla oma itseni, mutta sitä ei voi tässä vartalossa tehdä. En halua että kukaan koskee minuun, aivan kuin antaisin luvan koskea jotakuta tuttuani koska tämä vartalohan ei ole minun. Teki pahaa kun joutui pakenemaan kauemmas toisen kosketusta, mutta olisi tehnyt pahaa myös jos olisin antanut luvan. Ahdistaa myös tieto siitä kuinka kaukana oma vartalo vielä on. Siihen asti pitäisi kärsiä tässä tekoruumiissa.

Ja olen huomannut et yritän olla miehekkäämpi kuin ehkä tarvitsisi että näyttäisin ja menisin enemmän jätkästä. Tykkään pitää seisoessa jalkoja niin että varpaat on enemmän sisäänpäin, mutta eihän miehet niin seiso. No okei, olen nähnyt miesten seisovan niin, mutta varsinkin kun en mene aina läpi miehenä niin tuo vähentää läpimenoa. Jokaisella miehellä on tyttömäiset piirteet ja minä en voi niitä näyttää koska sitten minut ainakin leimataan naiseksi. Ja siis joo, minä käytän ihmisten ilmoilla yli puolet energiasta siihen että olen mahdollisimman mies. Olin lauantain ja sunnuntain kavereilla ja ette uskokaan kuinka poikki olen nyt, varsinkin kun siellä oli uusia kasvoja ja en halua muistuttaa yhtään sitä naista joka joskus olin.

Äh, en osaa taaskaan kertoo tunteista kunnolla ni lopetan tähän..

Ps. ja binderi ei onnistunut ihan niin kuin kuvittelin, mutta kyllä se silti toimi tosi hyvin!
Seuraavassa kuussa kun tulee rahaa niin voisi Underworksilta tällaisen:



Joka siis painaa muitakin naisellisia muotoja kuin rinnat, tulee miehekkäämpi vartalo, i like. :3

Nyt mulla on siis binderinä HerShe'n toppimalli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti