24. maaliskuuta 2010

Prosessi ja random #3

Tamtitam, mitäs tänään..

Mulle sanottiin et mulla on kiva nimi! Eikä se ollut mikään kaveri joka ei kehtaisi sanoa että nimeni on ruma, vaan puolueeton luokkalainen joka ihan yhtäkkiä kun oltiin kahden niin kehui. Lisää faktaa siitä etten ole välttämättä täysin friikki jota täytyy kiertää kaikkien mielestä.

Ja kotiin tullessani innostuin kun TAYSista oli tullut kirje, mutta sitten muistinkin että se oli vaan keskusteluajan päivämäärä mustaa valkoisella, minkä Heinonen oli minulle luvannut kun oli soittanut keskusteluajasta. Ainiin ja viime merkinnässä puhuin siitä Niina Uusi-Mäkelästä, hän on siis erikoislääkäri titteliltään.

Ja hmm..

Olin tänään ihastuksen seurassa semmoiset 3 ja puoli tuntia ja yhä vähemmän mua ahdistaa sen seurassa oleminen. Ymmärrän koko ajan enemmän et se kyllä näkee mut jätkänä ja pitää musta silti, tai noin mä ainakin haluan uskoa. Mä olen aina luullut että ihastus häpeä mua. Häneltä ei saa kovin läheistä kontaktia jos muita on paikalla, mutta tänään hänkin päätti yllättää. Pussasi mua hyvästiksi kaverinsa ja mun kahden kaverin nähden. Se lisäsi itsetuntoa että olen ok näin ja että hän ei vain kerro puuta heinää kun kertoo pitävänsä musta oikeasti.

Näin lyhyesti tuo tunteidenpurkaus. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti