26. kesäkuuta 2010

prosessi ja nimi #3

26.06.2010

Niin kuin kerroin "prosessi ja random päivitystä #7" -päivityksessä niin maistraatti hyväksyi mun ehdotetut etunimet ja pisti laskun postissa samalla. Mulle tuli rahaa 16.6 ja heti siis vähän yli kahdentoista oli pakko päästä maksamaan lasku koska samana päivänä lähdin Muu, mikä -leirille eli en pääsisi pariin päivään laskua maksamaan. Katsoin tämän viikon alussa ja maistraatti ei ollut vielä kelalle saanut tietoa nimen muutoksesta, mutta nyt uusi nimi näkyy jo osuuspankissa ja kelan sivuilla. <3 Ja torstaina mulle tuli sairausvakuutuskortti uudella nimellä. Ja paperi joka toimii ilmeisesti todistuksena että saan vaihdettua uuden nimen kaikkiin kortteihin yms. Katotaan jos joku päivä saisin sen puukattua tännekkin. On tullu sanomista siitä että ei mua millää uudella nimellä tartte kutsua, kun ei se kerta ole edes virallisesti mun nimi. No mutta häähää, nytpäs on luuserit! Keksikää uusi tekosyy olla kutsumatta mua Alexiks. :D

1 kommentti: