25. helmikuuta 2010

Prosessi ja lähete #1

19.11.2009

En odottanut tästä mitenkään erikoista päivää. Pari päivää sitten olin saanut kuulla ettei Kaarinassa ollut minulle lääkäriaikoja kuin vasta ensi vuoden tammikuussa. Masentunein mielin maleksin hoitelemaan asioita ja kävelin terveyskeskuksen ohi kiroten sen. Niin houkuttavan läheltä kumminkin menin että oli pakko käydä sisällä käymässä. Katsoin ettei viime kertainen Harppu ollut sisällä, ei ollut, joten jäin odottamaan vuoroani. Olin taas ainut joka oli hakemassa ajanvarausta ja jännitys nousi otsan pintaan.
Punanen valo syttyi ja menin juuri sen inhottavimman näköisen naisen luo. Keskustelu meni suurinpiirtein näin;
Minä: “Tartteisin ajan lääkäriltä jotta saisin lähetteen transtutkimuksiin.”
Hoitaja: “Minne?”
M: “Transtutkimuksiin.”
H: “Totaa.. Tossa olis yks peruutusaika ens viikon maanantaille.”
Haha, piste mulle!
Tietenkin otin sen ja nyt jännittämään tuota aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti