20. huhtikuuta 2010

Prosessi ja random #4

On tapahtunut vaikka mitä, mut koulun takia on olo ollut niin poissa että oon vaan lykännyt ja lykännyt kirjoittamista. Nyt kuitenki päätin ottaa itteeni niskasta kiinni ja antaa mennä..

Tilasin tossa 2 viikkoa sitten sellaisen hihattoman valkosen binderin mikä sitten bindaa hieman ylävartaloa myös.

http://www.underworks.com/images/997.jpg

Tilasin medium kokosen ja toivon mukaan menee päälle. Ihan lonkalta vedin koon kun en mistään kokotaulukkoa löytänyt ja vaikka olisi sattunut vastaan, en sitä upeella englanninkielen taidolla ois osannut kääntää suomeksi..
Ja suomihan on niin kurppunen että täältä saa juuri ja juuri tommosen halvan (15-25 e) ja yksinkertasen silikoonipackerin millanen siis mullakin on. Tää on tosi hyvä, en mä sillä.

N. viikko sit tuli sähköposti että binderi on lähtenyt postiin. Nyt vaan toívotaan ettei sen saaminen pitkity ton lentokiellon takia. x_x Toukokuun puoleen väliin ois kiva se saada viimeistää~

Nykynen binderi ahdistaa, se on löystynyt ihan kivasti ja mulla melkeenpä on taas syöpäläiset rintakehäs. o/ Siksi yritänki nyt käyttää mahdollisimman telttapaitoja taas, viimeks niitäki joutunut käyttää joskus viime vuonna ennen binderiä?

Kaveri lainas kyllä sen leveää ideaalisidettä, mutta en oo vielä päässy kokeilee.

**

Peruutin siis sen viime ajan ja täl viikol tuli ensin kirje missä oli kaks aikaa ylhäällä.

"tiistai 1.6.2010 14:00 TRANS-poliklinikka
tiistai 1.6.2010 14:00 TRANS-poliklinikka"

Ajattelin et on vaan sattunut erehdys et on sama aika ja annoin olla.

Tänään tuli sitten kirje mikä oli muuten aivan samanlainen, mutta toinen aika puuttui. Jännä.



Toivottavasti nyt pääsisi edes tonne, kun toi päivä tulee niin ekalle ajalle pääseminen ois sitten kestänyt 7 kuukautta..

**

Koulussa kävi aika sulonen juttu. Meidän ryhmä oli tarjoilemassa ja piti valita kuka tekee jonkun jutun, niin ope sanoi että "xxx", koska hän on mies. Tämä xxx, hymähti ja kysyi että enkö minäkin ole. Ope sitten korjasi että xxx on isompi mies. Olin aika otettu. 83

Tähä asti on tuntunut että oon kaikille luokkalaisille jokin siltä väliltä, mutta olen mä sittenkin ainakin yhdelle ihan täysin mies.

**

Päivän pilasi erittäin omasta mielestäni töykeä ja osaamaton terveydenhoitaja. Alkuun olin itsekkin mukava, samoin hän. Sitten alko meininki siihen että mäkin tylysti vaan katsoin käsiäni ja murahdin jotain vastaukseksi.

Terkkari kysyi seurustelenko ja vastasin myöntävästi. Hän kysyi että asunko miehen kanssa yhdessä. Mietin hetken ja sanoin etten asu. Ajattelin että juttu päättyy siihen etten viitsi turhaan korjata että seurustelen tytön kanssa. Sitten juttu vasta hurjaks muuttu "käytättekö ehkäisyä tai mitä ehkäisyä olette miettineet?" Vaivaannuin ihan helvetisti ja pelkästään mun käytöksestä hommansa osannut terkkari ois tajunnut että jotain tässä on. Vastasin pohtimisen jälkeen negatiivisesti, koska me nyt ei sattuneista syistä tarvita minkäänlaista ehkäisyä. Sit se rupes hehkuttaa kondoomeista ja minä vaan yritän ignoorata ja toivoa että se lopettais lässyttämisen. Pahin oli vast tulos..
Seuraavaks se kysy että tunnustelenko joka kuukausi rintojani. Meinasin tukehtua purkkaan ja selvittyäni siitä olin 2 minuuttia hiljaa kunnes pystyin kysymään että mitä. Terkkari toisti vakaval naamal saman ja sanoin että joo, en kyllä oo.. Terkkari rupes toitottaa kui tärkeää se on ja rupes ite näyttämään itelleen että miten. Kohteliaasti yritin vilkuilla ettei tyyppi pidä mua ihan törkeenä ku en ees kato hänen hienoo esitystään, mutta suurimmaks osaks tuijotin käsiäni super ahdistuneena. Tyrkkäs viel jonku rintojen hiplimis vihkosen minkä kirjoitti tietoihini ylpeenä ylös. Vihko kyl pääty roskiin heti ku olin ulos astunut huoneesta..

Että tällee Raision terveydenhoitajalla.

2 kommenttia:

  1. Hmm... Ei tää terkkari välttämättä ollu sillee osaamaton, se teki kaiken mihin se on koulutettu. Se on eri asia onko sillä ihmistuntemusta ja tajuaako se ihmisistä asioita. Olisit vaa rohkeesti heittäny heti että olet naisen kanssa ni ei tarvii pahemmi mistää huolehtia. Kannattaa vaa rohkasta ittensä olemaan avoin sen asian suhteen niin ihmiset tajuaa. Mä sillon aikoinaan töksäytin suoraan jopa rippikuvien kuvaajalle että olen tytön kanssa ku se heitti jotain et "kun tanssit pojan kanssa" tjn. Mut jos se terkkari jotain muuta typerää sano tai puhu paskalla äänensävyllä ni sitä ei pidäkää niellä. Jotkut ihmiset on vaan niin sillä linjalla että selvä mies+ selvä nainen on ainoa oikea yhtälö. Pitää ite vaan olla vahva :3

    VastaaPoista
  2. Ei helevetti repesin siihen kun terkkari rupes näyttään mallia.. :o Törkiä on kyllä.. Hmm nyt en kerkiä lukea pitemmälle pitää lähtä tonne vesisateeseen koiran kanssa ulos..

    VastaaPoista